Game World Dimension

Voor onze battle mode is een isometrisch perspectief het beste (ook wel 2,5D genaamd). Zo kunnen  alles spelers op het veld met maar een camera. Je bent hierdoor beperkt in het leveldesign tot vlakken, maar ook dit hoeft geen beperking te zijn.

Sonic

In ons spel ziet het eruit uiteindelijk als volgt uit:

level: Square Mansion

level: Snow Flake

Voor de nieuwe Battle mode Bomb Mania hebben we gekozen voor en First Person view, zie hieronder:

Screenshot Bomb Mania

Voor meer details, zie het Design Document.

Advertenties

Geplaatst op april 14, 2011, in Team Eitje - Homework. Markeer de permalink als favoriet. Een reactie plaatsen.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

w

Verbinden met %s

%d bloggers liken dit: