De evolutie van de Aap

Nadat we de ‘Aap’, Kilhan gemaakt hadden vonden we deze nog niet passen bij het spel. We krijgen dan ook het commentaar dat de Aap op een kruising tussen een paard en een eend leek. Omdat dit het tweede character was die we in Autodesk Maya hadden gemaakt waren we snel tevreden. We waren al lang blij dat er een tweede character was.

Toch was dit natuurlijk lang niet voldoende. De characters moesten bij het spel passen en er niet uitzien als een kruising tussen een eend en een paard. We wilde de characters een extra touche geven. Iedere character heeft iets aparts. Zo heeft de Dino bokshandschoenen aan, de Alien groene schouders en de Aap een hoedje op. Dit maakte de characters al iets meer ‘Crazy. Zelf vonden we dat de characters geen uitstraling hadden. Met de attributen pasten de characters al iets meer in het spel maar nu moest er nog een hoop gebeuren aan de gezichtsuitdrukking. Toen attendeerde een team lid ons erop dat L.A. Noire uitkwam en dat ze zicht vooral bezig hadden gehouden met de gezichtsuitdrukkingen. Dit vonden wij erg interessant aangezien onze characters een gezichtsuitdrukking mistten. Na het bestuderen van de gezichtsuitdrukkingen hebben we deze toegepast op de characters.

Om dit te illustreren staat hieronder de ontwikkeling van de Aap, waarbij Kilhan transformeert van een scheiding tussen een paard en eend naar een ‘Crazy’ boze Aap!

Kilhan versie 1

Kilhan versie 1

Kilhan versie 2

Kilhan versie 3

Advertenties

Geplaatst op mei 22, 2011, in CBC - Characters. Markeer de permalink als favoriet. Een reactie plaatsen.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

w

Verbinden met %s

%d bloggers liken dit: