Levels

Ons eerste level, was een redelijk simpel. We begonnen met een flatgebouw. Dit was niet meer dan een vierkant met een aantal ramen erin. Dit was toch niet helemaal naar wens dus hebben we dit level aangepast. Uiteindelijk is dit Green Hill geworden. Na wat dagen sleutelen en monteren hebben we vanuit Autodesk Maya ons eerste level design klaar.

Green Hill

Het tweede level was een stuk uitdagender om te maken en te programmeren. We moesten nu rekening houden met ijsblokken in het midden. Toch maakt dit het level een stuk interessanter dan het eerste level.  Je moet nu en rekening houden met je tegenstanders en rekening houden met de ijsblokken in het midden. Hieronder het tweede level genaamd “Snow Flake”.

Snow Flake

Voor onze nieuwste mode moest er ook een nieuw level komen. Dit is uiteindelijk Square “Mansion geworden”. Dit is totaal andere mode dan de voorgaande. Hier moet je elkaar niet van een stage af gooien maar elkaar achterna zitten met bommen. Doordat dit een andere mode was moesten we ook een totaal ander level maken. Dit level moest groot en overzichtelijk worden met verschillende blokken, als een soort doolhof. Een uitdaging dus voor de designers. Hieronder vast een voorproefje van Square Mansion.

Square Mansion

Advertenties

Geplaatst op mei 28, 2011, in CBC - Level design. Markeer de permalink als favoriet. Een reactie plaatsen.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

w

Verbinden met %s

%d bloggers liken dit: